سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[نرم افزار] دانلود Pale Moon v24.0 - نرم افزار مرورگر سریع و قدر

دانلود Pale Moon v24.0 - نرم افزار مرورگر سریع و قدرتمند

مرورگر سریع و قدرتمند Pale Moon، در حقیقت نسخه سفارشی و بهینه شده مرورگر فایرفاکس است. با این تفاوت که این مرورگر بسیار سریع تر و کارآمدتر از فایرفاکس می باشد. در نتیجه رابط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به فایرفاکس است و برای بسیاری از کاربران آشنا می باشد. اگر پیش از این از مرورگر فایرفاکس استفاده می کردید و می خواهید بوک مارک ها، پسوردها و تاریخ مرورهای خود را به Pale Moon انتقال دهید، این مرورگر برای شما ابزاری برای انتقال تمامی تنظیمات، فراهم کرده است. می توان به جرات گفت که سرعت این مرورگر رایگان، بسیار بالاتر از فایرفاکس و دیگر مرورگرهای مشابه است و می تواند صفحات را در سریع ترین زمان برای شما بارگذاری کند. از جمله ویژگی های مهم دیگر آن می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد که امنیت آن با سطح امنیت فایرفاکس برابری می کند، همچنین می توان به استفاده از منابع سیستمی کمتر و سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز نیز اشاره کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




[نرم افزار] دانلود 3D-Coat Pro v4.0.04B1 x86/x64 - نرم افزار طرا

دانلود 3D-Coat Pro v4.0.04B1 x86/x64 - نرم افزار طراحی و ساخت شخصیت های 3 بعدی

امروزه شرکت های نرم افزاری برای آسان تر شدن کار کاربرانی که در زمینه های گرافیکی فعالیت می کنند، نرم افزارهایی برای طراحی های سه بعدی با ویژگی های مختلف ارائه می کنند. طراحان می توانند به آسانی به وسیله این نرم افزارهای مختلف طراحی حرفه ای و به خرج دادن خلاقیت های فردی در خلق و تولید تصاویر و یا شخصیت ها، طراحی های بی نظیری را انجام دهند.
3D-Coat نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی و دو بعدی می باشد. این نرم افزار با هدف سرعت بخشیدن به مدلینگ و تکسچرینگ (مدل سازی و بافت دهی)، برای هنرمندان و طراحانی که در زمینه سه بعدی کار می کنند طراحی شده است. این نرم افزار قدرتمند با ابزار پیشرفته موجود در خود به کاربران توانایی ساخت تصاویر سه بعدی در محیط های مختلف را می دهد. توانایی بالا در طراحی و لایه بندی های مجزا از هم بر روی تصویر و رنگ از برتری های این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار سازگاری کامل با نرم افزار های : Light Wave 3D , Modo , Maya , 3Ds max , Carrara را دارا می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




[بازی] دانلود Real World Racing - بازی مسابقات دنیای واقعی

دانلود Real World Racing - بازی مسابقات دنیای واقعی

Real World Racing 2013 بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای کامپیوتر های خانگی در
سال 2013 ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای
ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار
بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از
بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ،
این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از
مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس،
برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود . 

ادامه مطلب/دانلود...



دسته بندی: دانلود » بازی » مسابقه ای
برچسب ها: ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


[نرم افزار] دانلود Mozilla Firefox v24.0 - نرم افزار مرورگر اینت

دانلود Mozilla Firefox v24.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

ادامه مطلب/دانلود...




[نرم افزار] دانلود Mozilla Thunderbird v24.0 - نرم افزار مدیریت

دانلود Mozilla Thunderbird v24.0 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه ای موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط: